måndag 22 februari 2016

Det nya projektet

Jag har ju alltid retat L lite för att han tror att man alltid måste ha ett projekt att pyssla med på fritiden, att det finns saker lite över allt som ingår i "projektet". Jag gillar korta projekt, som en kurs i skolan, som snabbt är över. Jag gillar också tydligen lååååååååååååååååååååååååånga projekt, som Capingen. Han är ett projekt som går i vågor, just nu har vi en mer arbetskrävande period.

Nu har vi ett nytt projekt på gång. Vi har bestämt ett datum för vårt bröllop och nu börjar planeringsarbetet. Till all lycka med hjälp av människor som förstår sig på, har öga för och gillar planering av dylika saker.

Det har redan dykt upp massa frågor och jag vet inte riktigt hur jag skall svara. Å ena sidan vill väl alla att ens bröllopsdag skall vara perfekt, å andra sidan spelar inte detaljerna så stor roll när jag ju gifter mig med mitt livs stora kärlek.


3 kommentarer:

  1. Säg om ni behöver hjälp med nåt! Vi hjälper båda gärna. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Snart kommer vi vara helt desperata när vi drunknar i saker som skall göras :D

      Radera