måndag 12 januari 2015

Baby I'm back!

Efter en paus på nästan två år stod jag i kväll på snowboarden igen.

Och hur jag har saknat det. Musklerna skrek av ansträngning med ooooh så underbart det var! Jag tror mitt nyårslöfte för i år är att aldrig igen lämna en vinter utan att rasta snowboarden! Det snöade stora mjuka flingor i Hirvensalo och nysnön var ljuvligt mjuk att åka i. Helt perfekt alltså!




Jag tror även att jag inte kommer att ta mej ut sängen i morgon p.g.a. träningsvärk. Dagens saldo blev först min promenad med Capo, sedan min dagliga 8 km cykling (fram och tillbaka till skolan) i snön, skogspromenaden och sedan ännu två timmar i snoukkabacken. Imorgon får det bli lite mindre motion och lite mer kulturella aktiviteter när Flora börjar vårterminen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar