fredag 12 september 2014

Bambi på is

Det har varit en konstig vecka tycker jag. Med måndagen ledig fick veckan aldrig riktigt någon start. På tisdagen fick jag igen se vår lilla guldklimp, som nu lärt sig stiga upp ordentligt, så att magen faktiskt lossade från golvet en gång emellan. Valpingarna såg ut som två Bambin på is när de stod där på skakiga ben. De visste inte helt hur man gjorde för att gå framåt, eller bakåt, eller egentligen tillbaka ner, så de tog några staplande steg åt vilket håll det nu råkade fara åt och föll sedan tillbaka ner på sina runda masun.




Dom var så rysligt ivriga och rörde på sig åt alla möjliga och omöjliga håll så min stackars telefonkamera hade lite svårt att hänga med :D

I dag är det plötsligt fredag, och efter en ledig torsdag känns det som om det är en skum lördag, eller något. Jag har haft en föreläsning, mellan 8 och 10 förstås och sedan gick jag för att donera blod med Jenni. Allt för länge sedan jag har gjort det. Så nu sitter jag här och svamlar, i försök att fundera ut något fiffigt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar