lördag 16 juli 2016

Sommarlov


I år har jag 4 veckor sommarlov. Jag har riktigt själv bestämt att jag är värd det och det är absolut inte ett fiffigt val om man tänker ekonomiskt. Men med magisterspappren hägrande tyckte jag att jag var värd lite sommarlov.

Av 4 veckor sommarlov tillbringas två i Vasa, till största delen på skären, en i Krakow och en i full flyttpanik. Nu är två veckor över och jag tänkte förgylla bloggen och era dagar med sommarbilder. Under dessa två veckor har vi hundvaktat alla tre hoppetossarna på skären, träffat auskultantgruppen från vårens prövning och ätit ätit och ätit. Och försökt samla tankarna och beta av den milslånga to-do-listan inför hösten. Jag skall göra ett tappert försök att väcka bloggen till liv igen inför och under hösten då vi ger oss ut på nya äventyr.


Hopetossa 1 = Stora skräphögen

Hopetossa 2 = Lilla skräphögen

Hopetossa 3 och blivande svärfar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar