tisdag 9 december 2014

December

Vi är snart mitt i december. Jag har ingen julfeelis ännu, men den kommer väl. Just nu knallar dagarna på i en sådan takt att jag knappt hinner med. Under veckoslutet bakade vi pepparkakor på lördagen och hade lite kaffe på söndagen. Hela veckoslutet gick åt till bakas, hundpromenadas och stökas.

Så dagens tent gick ungefär lika bra som min första dressyrtävling (ni som hört storyn vet hur botten det alltså gick, ni andra får nöja er med mitt ord på att det gick åt skogen). Vår professor skall nog vara på rysligt gott humör (vilket han sällan är) om jag skall vara godkänd. Tack och lov är morgondagens tent mycket trevligare. Nåja, inte helt trevlig kanske, men det kan jag åtminstone.

Efter tenten skall jag skriva lite kandidatuppsats, och packa för flytten. Och diska, för det har jag inte gjort många dagar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar